HTML

Kisemberek napi gondjai

A mindennapi életben a kis embereket ért bajok,problémák és az esetleges jó dolgokról....

Friss topikok

  • segítés: Privátban az e-mail cím megadása esetén tudok segíteni a mérő leszereléses, szabálytalan gázvétele... (2011.08.22. 11:46) Gáz van.....(vagy nincs)

Linkblog

Archívum

Gáz van.....(vagy nincs)

2010.02.17. 08:02 tancsi

Üdvözlök minden kedves olvasót!

A blogomban a mindennnapi bosszuszágokat és az örömöket szeretném megosztani az olvasókkal és szerintem nagyon sokan lesznek akik hasonló cipőben járnak....

 

Mindjárt kezdeném egy olyan dologgal ami már rég óta piszkálja a csőrömet...

Történt még tavaly hogy egy szép tavaszi napon beállított 2 tigázos szerelő a családi házunkba és kijelentették hogy gázóra ellenőrzést tartanak..

Az egyik fickó odament a gázórához és a rajta lévő számlálót úgy izmosan megrángatta és kijelentette, hogy ez mozog (mivel majdnem leszakította), és biztosan megpiszkáltuk az órát..

Na ezen nagyon elcsodálkoztunk mert szegény órához az ég világon senki nem nyúlt hozzá...szóval óra le és kicserélte ,mondván a régi órát beküldi egy hitelesítésre valami intézetbe.(Mondanom sem kell az egész folyamatot, sajnos a rángatás kivételével, lefotóztuk egészen a dobozba csomagolásig.Nagyon fel voltam háborodva az ilyen vélt rágalmazás miatt de mit lehet tenni ők a "nagy szolgáltatók".

Azt hittem vége a tortúrának mert tudtam hogy nem csináltam semmi olyant ami miatt elmarasztalhatnak.

A meglepetés akkor ért mikor a következő napokban kaptam egy számlát a gázosoktól hogy 5600Ft+ Áfa fizessem be a gázóra leszerelés felszerelés kiszállás stb..díját.Én nem kértem ....és még a szakértői vélemény sem érkezett meg sőt, mondták hogy független szakértő vizsgálja be az órát és kapok majd egy levelet hogy mikor lesz én is ott lehetek személyesen..a levél meg is jött kb 1 hónap múlva és pont az nap mikor a hitelesítés esedékes lett volna..természetesen nem tudtam ott lenni ezért nagyon mérges lettem..de még mindíg élt bennem a remény ,hogy nem vétkeztem baj nem lehet...

Körülbelül még egy hónap múlva megérkezett a szakértői vélemény melyben az állt ,hogy az órát meg sem kellett bontani mert már a levegő átfuvásos vizsgálaton is pontos értéket mutatott...de a számlámon még mindíg ott csücsült az óraszerelés díja (plusz kamatok)...írtam egy levelet a Tigáznak (a mai napíg semmi válasz).

Gondoltam ezzel vége de sajna nem...

Nyáron megint megjelent (azt hiszem ugyan az a cég) 2 gázos ember és bejöttek megint óravizit...most egy kb 10 Ft-os nagyságú hűtőmágnes volt a gázóra oldalán amin egymásnak üzengettünk a családban mert a picifiam máshonnan mindíg leszedegette...Gázosember pedíg megint rákezdett hogy manipuláljuk az órát"????"

Bepöccentem nagyon és megkérdeztem hogy komolyan gondolja e hogy eg kb 2,5 cm átmérőjü 2 mm vastag mágnessel valamit is lehet egy ilyen szerkezeten befolyásolni..no meg próbáltam a fizika tanulmányaimat is érvényesíteni hogy az órában nem hinném hogy olyan alkatrészek lennének amik vasból készültek már csak a robbanásveszély miatt is és szerintem max. műanyag meg réz és azt ugyibár a mágnes nem igazán piszkálja..

De nem megint óra le uj óra fel....számla jön most már 6 ezer valahányszáz Ft + áfa és még az előző is ott volt a ki nem fizetett tartozásban....

Később szakértői vélemény ..órának semmi baja...levél a Tigáznak..válasz semmi..

Mi let a vége??Képzelhetik...a tartozás miatt elzárták a gázt..

És hiába reklamáltam hogy és írtam leveleket és ezt az egész eljárást nagy szemétségnek tarom nem hatotta meg őket.

Azért elgondolkodtam ezen..ha ezek az emberek naponta csak 10-15 helyre menjenek be és vélt vagy mondva csinált indokokkal leszerelik az órákat ezért jó kis pénzt felszámolnak az napi sok ezer forint bevétel...

A kisembernek meg még kajára sem nagyon...nem hogy különböző jogtalan igényeknek a kifizetése...

Ui: Várom már a tavaszt..legyen meleg...

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tancsi.blog.hu/api/trackback/id/tr151765342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

segítés 2011.08.22. 11:46:15

Privátban az e-mail cím megadása esetén tudok segíteni a mérő leszereléses, szabálytalan gázvételezéses ügyekben közreműködő ügyvéd címének a megküldésével.
süti beállítások módosítása